تو عیدی دل منی

هر چه دارم مال تو!

1389/11/5 18:55
نویسنده : مامان
268 بازدید
اشتراک گذاری
 

امشب تو خونه ی مامان چند تا از کتابای بچگیمو پیدا کردم.نمی دونی وقتی چشمم بهشون افتاد چه ذوقی کردم.از وقتی که یادم میاد بهترین هدیه واسم کتاب بوده.وقتی نمره هام بیست می شد می دونستم بابا حتما واسم کتاب می گیره و چقدر خوشحال می شدم.

بچه که بودم تو زیرزمین کتابای شعرو می چیدم رو یه میز چوبی پایه کوتاه و برنامه ی شعرخوانی اجرا می کردم!

نمی دونم بعدها کتاب شعر واسه تو هم بهترین هدیه میشه یا نه.نمی دونم وقتی کاغذ کادو رو باز کنی و ببینی توش چند تا کتاب پیچیدم خوشحال میشی یا نه.ولی به هر حال عزیزترین چیزایی که من دارم و بهترین یادگاریایی که از بابا برام مونده کتابامه.

من عاشق رمانایی هستم که قیمت پشت جلد همه شون ۱۰۰ تا ۲۰۰ ریاله ولی هنوز نو و تمیزن.

دوست دارم بعدا مال تو باشن.خدا کنه از داشتنشون ذوق کنی! 

پ.ن: دو بیت از یکی از شعرای کتابی که امشب واست آوردم:

خانه ز خنده های تو

باغ ترانه می شود.

چهره ی شاد و روشنت

چراغ خانه می شود.

 

پسندها (1)

نظرات (0)